آرزوها
آرزوها



                                                                                                 

 

مهربان من

 سیبی که برای تو چیده ام ، با بوئی از باران و انار تقدیمت می کنم ! امشب قرار بود

برشانه های سبز امید ، برایم قصه بخوانی ؛ نیامدی ! و من با چشمانی خیس ،

 با صدای بلند سکوت کردم !!!  هیچکس جز تو تپش های قلبم را نمی فهمد ؛

مگر نمی دانستی این را که در این دلتنگی شبانه تنهایم گذاشتی ؟!

دستهایت چقدر شبیه پروانه می شود وقتی که می خواهی آهنگ پرواز را برایم بنوازی !

غزل پرواز را که می خوانی ، آسمانی می شوم ، به ارتفاع می رسم . آخر در همین ارتفاع بود

که من عاشق شدم !

 و حالا به اندازه ی همین آسمان بی نهایت دوستت دارم .

 

 پ.ن : در ادبیات ، سیب را عشق ، باران را اشک ، و انار را خون دل معنا کرده اند

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نگارش در یک شنبه 30 بهمن 1387برچسب:, ساعت 1:0 توسط پروانه - موضوع : <-PostCategory->

.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.




Digital Clock - Status Bar